Dutch My Chemical Romance Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalig My Chemical Romance forum
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 voorstellen! ^^

Ga naar beneden 
+9
shermine
LisetteMcr
Daphne
xBlackxMariahx
McR_FÜR_IMMER(L)
Pino_Loves_MCR
Blossom
MCR addict
Love_me_I'm_dead
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
kikitje
Jack The Ripper
Jack The Ripper



Vrouw Aantal berichten : 1
Registration date : 24-07-08

voorstellen! ^^ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen! ^^   voorstellen! ^^ - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 jul 2008 - 0:10

hey,,
Ik ben Kirsten,,
Ik heb het gevoel dat ongeveer iedereen hier in Nederland woont,, ikke niet,, ik woon in Antwerpen ^^
Ik ben 16 jaar,, verjaar op 13/1
Ik speel gitaar,, ik ga naar de scouts,, eeuhm en ik luister heel veel naar muziek
Ik luister onder andere naar MCR,, Killerpilze,, Panik,, Linkin Park,, Evanescence,, Within Temptation,, Paramore,, Nickelback,, Avril Lavigne,, Simple Plan,, Green Day en nog veel veel meer,, maar als ik dat allemaal moet opschrijven ben ik veel te lang bezig ^^

Ow ja,, en ik ben fan van MCR sinds ik Welcome To the Black Parade op tv zag... zo'n 2 jaar dus,, maar ben sindsdien wel verslaafd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
angel.love
Jack The Ripper
Jack The Ripper
angel.love


Vrouw Aantal berichten : 1
Leeftijd : 35
Registration date : 28-07-08

voorstellen! ^^ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen! ^^   voorstellen! ^^ - Pagina 3 Icon_minitimema 28 jul 2008 - 22:30

hallow mensjes
Mijn naam is Marije
Ik ben al een aantal jaren groot MCR fan
Begon ooit eens met een video clip te zien vervolgens werden het er meer en toen met het downloaden en kopenvan albums Very Happy.
De zanger is sexyyyyy ;D

Maar goed. Ik ben 20 jaartjes jong.
Heb een vriend.
En hmm woon ergens in overijssel.. Niet zo heel erg important denk ik:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
voorstellen! ^^ - Pagina 3 Left_bar_bleue0/0voorstellen! ^^ - Pagina 3 Empty_bar_bleue  (0/0)

voorstellen! ^^ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen! ^^   voorstellen! ^^ - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 jul 2008 - 20:17

Ohooo! Ik moet maar niet meer zo lang op vakantie gaan, want een leuk introductieberichtje schrijven en dan helemaal niets terug horen is natuurlijk ook niet leuk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk, en daarom welkom op ons forum, Marije en Kirsten, en veel postplezier! Waves
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





voorstellen! ^^ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen! ^^   voorstellen! ^^ - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voorstellen! ^^
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen dan^.^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch My Chemical Romance Forum :: Algemeen :: Welkom!-
Ga naar: