Dutch My Chemical Romance Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalig My Chemical Romance forum
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam

Ga naar beneden 
+2
Love_me_I'm_dead
MCR addict
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 28 apr 2007 - 2:08

Op 5 Juni 2007 komt MCR naar Nederland voor een eenmalig optreden in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Voor meer info en kaartverkoop klik hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimedi 29 mei 2007 - 20:59

waaah ik gaa=D=D ik heb dr zo fucking veel zin in!!! nog maar een weekje!
ik kan niet wachten!! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimewo 30 mei 2007 - 13:36

Hoe laat ga jij voor de deur zitten? Zal het echt nodig zijn om al voor de middag in de rij te gaan staan? In zo'n grote zaal kun je volgens mij wel aardig naar voren kruipen als je niet meteen vooraan staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimewo 30 mei 2007 - 20:07

ik heb geen idee,, ik moet t nog met mn nicht afspreken. tis mn eerste concert dus ik heb geen idee van hoe en wat.
ze zijn wel populair dus er komen veel mensen lijkt mij...
is t uitverkocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimewo 30 mei 2007 - 22:26

Het is nog niet uitverkocht volgens mij.
Ik las op verschillende forums dat de meeste mensen het kaartje te duur vinden en dat ze zo'n grote zaal nooit vol gaan krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimedo 31 mei 2007 - 20:50

okej mooi=P meer kans om vooraan te staan^^
ik heb dr egt zo superveel zin in waaah =D=D
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimedo 31 mei 2007 - 21:47

Me too Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimewo 6 jun 2007 - 12:54

OMG het was echt geweldig, wat waren ze goed zeg!!
Ik was met Richard (die ik had leren kennen op het station) rond 18.15 uur bij de HMH, het was op dat moment nog niet zo heel druk dus toen om half 7 de deur open ging waren we al snel binnen. Na een tijdje wachten in de hal werden de kaartjes en tassen gecontroleerd en konden we doorlopen. Nog even iets leuks gekocht bij de merchandise en daarna de zaal gaan verkennen. Toen we in de zaal kwamen was Paramore al aan het spelen, die klonken echt super! Tussendoor wat wezen drinken en toen zijn we de mensen massa ingegaan en kwamen we nog aardig dicht bij het podium te staan Very Happy
Na Paramore was het rond 20.30 uur tijd voor Billy Talent, die waren ook erg goed, lekker veel energie! Het enige nadeel van twee support acts vond ik de tijd die het op- en afbouwen in beslag nam.

Rond 21.30 uur was het eindelijk tijd voor My Chemical Romance!
De sfeer in het publiek was erg goed en de band had er duidelijk zin in!
Ze speelde o.a. Helena, I'm Not Okay (I Promise), Cancer, I Don't Love You en nog vele andere nummers waar ik nu ff niet op kan komen.
De muziek en Gerards stem klonken geweldig goed Nod
Een beetje jammer (vond ik) was dat Gerard niet veel praatte tegen het publiek, ze speelde in een aardig tempo door. Al met al hebben ze een dik uur gespeeld en om 22.45 uur was het alweer voorbij.

Nog even wat gedronken en langzaam aan weer richting het station gelopen, terugkijkend op een geweldige avond! Het was mijn eerste MCR concert, maar zeker niet mijn laatste!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Blossom
The Sharpest Lives
The Sharpest Lives
Blossom


Vrouw Aantal berichten : 128
Leeftijd : 31
Registration date : 08-06-07

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 8 jun 2007 - 17:12

Whaaaaaaaaah ik was er ook! met eva!
Jezus wat zijn ze goed. ^^
wij waren er rond kwart voor 6 als ik me niet vergis, en wij moesten dus nog eventjes wachten tot de deur open ging. We hebben snel een shirt gekocht *die ik nu nevernooit meer uitdoe* en zijn toen naar binnen gegaan.
Paramore was echt geweldig, ze klonken echt goed. Billy Talent vond ik iets minder, een beetje eentonig. En het publiek begon te moshen vooraan *Eva en ik stonden toen op de 2e rij, en zijn dus maar ietsje naar achter gegaan.*

Mjaaa MCR was echt super! Gerard zag er echt heel erg jammie uit en zong zo goed. De muziek was gewoon uber.
Ik hoop datje t heel erg naar je zin hebt gehad, dat heb ik iig wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vampirefreaks.com/Blossomx
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 8 jun 2007 - 17:22

Ik heb het ook erg naar m'n zin gehad, het was super!
Ik vond Billy Talent wel goed, alleen ze gingen nogal lang door en ik vond het wel tijd worden voor MCR op een gegeven moment Nod
Ik heb een MCR sjaal gekocht voor 20 euro Shocked ik mag hopen dat ie een beetje warm is Lol
De stemming in het publiek was hartstikke goed, je kon ook gewoon naar voren kruipen, niemand reageerde boos ofzo, iedereen was heel relaxed!
Gerard had trouwens zijn gezicht behoorlijk bleek gepoederd!
Het is echt jammer dat zo'n avond veel te snel voorbij gaat Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 8 jun 2007 - 21:56

waah ja t was zeker geweldig!!
volgens mij waren we dr om half 6 xD egt al die emo's geweldig!
paramore was erg goed en billy talent vond ik ook goed maar idd wel eentonig, de laaste 2 liedjes waren in iedergeval erg leuk =P t was idd nogal lang...
ik heb net als esme een shirt *heeft nu aan en doet nooit meer uit* en een poster gekocht^^
ja t publiek was zeker relaxed! aardig en gezellig^^
zeker jammer dat t zo snel voorbij was =( ze waren zo goed en Gerard was zooo lekker *kwijl* en Frank ook jammer dat ie bijna niet in t publiek keek...
hopelijk komen ze snel weer!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 8 jun 2007 - 23:15

Nog even de setlist:

01. Dead!
02. This Is How I Disappear
03. I'm Not Okay (I Promise)
04. Cemetery Drive
05. Mama
06. The Sharpest Lives
07. Welcome To The Black Parade
08. I Don't Love You
09. Give em Hell, Kid
10. House Of Wolves
11. Teenagers
12. You Know What They Do To Guys Like Us In Prison
13. Sleep
14. Famous Last Words
15. Cancer
16. Helena
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 9 jun 2007 - 12:18

wow best wel veel liedjes:shock: , t leek veel minder xD
ik kende alleen nummer 9 en 12 niet.. dat was wel jammer maja moet snel maar de oude cd's kopen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 9 jun 2007 - 21:34

ik ben dus ook geweest, met een vriendin van me en mn pa, die zo lief was om met ons te rijden en niet bij ons te gaan staan (grapje =P).
Natuurlijk was vooral MCR helemaal super, maar Billy Talent was ook heel leuk. vooral die quote voor het nummer Perfect World, over zijn ex was leuk (ik ga hem niet herhalen omdat ik dan misschien al op mn eerste dag hiet al van het forum afgegooid word).
Inderdaad jammer dat Gerard zo weinig contact maakte
=[ maar hij keek af en toe wel heel indringend het publiek in (of was het maar verbeelding?)
ik heb in ieder geval een paar mooie foto's want we stonden praktisch vooraan... zie mijn avatar, dan weet je wat ik bedoel =]
cool, die setlist... ik vergeet altijd meteen na een concert wat ze allemaal gespeeld hadden... =S
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 9 jun 2007 - 21:47

Het was wel apart, ik kwam de hoek om vanaf de trein en het eerste wat ik dacht was EMO'S hahaha geweldig. Al die mensen die hun haar donker geverfd hadden en de jongens met eyeliner, echt gaaf!
Je zag Gerard af en toe wel mensen in het publiek aankijken indd.
En Pino_Loves_MCR, je mag de quote gerust herhalen hoor, ik hou niet van een kinderachtig forum beleid, zolang iedereen elkaar maar met respect behandeld Nod
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimezo 10 jun 2007 - 13:21

ja dat hadden wij ook dat we dachten dat ie ons egt aankeek *zwijmel* ik weet niet of t waar is maar tis een leuke gedachte=P
een erg goed gelukte foto pino Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimedo 14 jun 2007 - 20:34

haha okee... Was een grapje Razz
Dit zei-ie (over perfect world, dus):
"This next song is about a girl I used to date, that I don't like anymore. 'Cause she's what I call an Icky Little Slut!"
(okee zoals het hier staat valt t wel mee Smile )

Hoe hij MCR aankondigde was trouwens ook leuk:
"Guess What?" (geen antwoord) "GUESS WHAT?!?!"
(gejuich) "My Chemical Romance is here. And they're showered... and they're clean... and they're ready to kick your ass!!!"

moet je je voorstellen, met dat irritante toontje van hem Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimedo 14 jun 2007 - 20:35

oo dankje Blush
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 15 jun 2007 - 1:23

Hij heeft wel zo'n gnieperig stemmetje, de zanger van Billy Talent Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 15 jun 2007 - 14:27

ja Razz whaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 15 jun 2007 - 18:34

ja dat stemmetje van hem was egt zoo grappig xD
dat jij dat allemala hebt onthouden=P ik kon t me alleen maar vaag herinneren toen ik t weer las=P
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom
The Sharpest Lives
The Sharpest Lives
Blossom


Vrouw Aantal berichten : 128
Leeftijd : 31
Registration date : 08-06-07

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimevr 29 jun 2007 - 20:13

.... ik wou dat het weer 5 juni was. en vooral nu ik alles zo weer teruglees! Aargh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vampirefreaks.com/Blossomx
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 30 jun 2007 - 20:07

Ja nou mn vader onthoud dus allemaal dat soort dingen.. ik kon niet eens onthouden wat ze gespeeld hebben, toen iemand het me vroeg was het echt zo van "eeeeehmr.. goeie..." Ik onthoud alleen maar hoe geweldig het was ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 30 jun 2007 - 20:36

ik wil ook terug naar 5 juni =(
wie gaat de tijdmachine uitvinden? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Left_bar_bleue0/05 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty_bar_bleue  (0/0)

5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitimeza 30 jun 2007 - 20:41

ikke met mn natuurprofiel en mn bril!! Nerd
whahahahaha Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam   5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
5 Juni 2007, Heineken Music Hall, Amsterdam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MCR live @ Download Festival 2007
» Franks videobericht aan MCRF members, 5 Juni 2007
» Mtv Video Music Awards Japan 2007
» Mikey verlaat MCR tijdelijk (23/04/2007)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch My Chemical Romance Forum :: My Chemical Romance :: MCR Live-
Ga naar: