Dutch My Chemical Romance Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalig My Chemical Romance forum
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)

Ga naar beneden 
+2
Blue Orchid
MCR addict
6 plaatsers
AuteurBericht
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimevr 24 aug 2007 - 21:28

My Chemical Romance heeft opgetreden op een My Super Sweet Sixteen party, de verjaardagsfeestjes van rijke kinderen, te zien op MTV.
Het jarige meisje hoorde Gerard op haar feest Happy Birthday zingen en vervolgens kwam hij uit de taart!
Ze hebben een uur gespeeld op het feest, daarna gingen ze backstage om met het meisje op de foto te gaan.
Daarna brachten ze de verjaardagstaart naar de zaal en zongen ze met z'n allen Happy Birthday!

Video
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Blue Orchid
The Sharpest Lives
The Sharpest Lives
Blue Orchid


Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 29
Registration date : 29-07-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimeza 25 aug 2007 - 15:45

wheeeeheeeee, ik wou dat iik zoo rijk was! Snif Sad look Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimeza 25 aug 2007 - 22:08

Het lijkt me echt geweldig, Gerard die uit een taart springt en je toezingt!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
McR_FÜR_IMMER(L)
I'm Not Okay (I Promise)
I'm Not Okay (I Promise)
McR_FÜR_IMMER(L)


Vrouw Aantal berichten : 320
Leeftijd : 31
Registration date : 15-06-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimeza 25 aug 2007 - 23:45

ik ben al aant sparen:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 13:14

wow doe mij zo'n verjaardag!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 16:57

OOMG ik baal dat ik dat niet (gezien) heb!! Wink

he bah de meeste mensen die aan dat programma meedoen zijn veels te rijk en verwaand, die verdienen MCR helemaal niet Neutral

nou, dat wordt inzamelen dan he!! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:49

pff idd, wil je Gerard zo ver krijgen nog een x uit een taart springen.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:58

ja als het antisociale persoontje dat ie al is ^^ vind ik knap hoor, cheers Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:01

Hahahaha
Het schijnt trouwens best een leuke meisje te zijn die dat feest gaf, niet zo'n verwaand tutje als de meeste in die serie!
Het wordt vast wel herhaald op MTV, ze herhalen alles tot in de eeuwigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:02

mooi, want echt, wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen in dat programma... pale

ja.. en ik zeg het niet vaak, maar dit keer ben ik er blij om Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:02

je ziet haar tog ook op t filmpje? wel een leuk meisje idd niet zo'n verwaand typje lijkt me...
Terug naar boven Ga naar beneden
DeadxTeenager
Jack The Ripper
Jack The Ripper
DeadxTeenager


Vrouw Aantal berichten : 5
Leeftijd : 31
Registration date : 14-08-08

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimedo 14 aug 2008 - 13:06

Hmm. Wisten jullie ook dat dat meisje niet echt heel rijk was.
Ze was ongeeslijk ziek en mtv en make a wish foundation hebben haar wensen laten uitkomen.
Diegene die het gezien hebben hebben ook gezien dat er 10.000 gestort werd op de make a wish foundation en dat de presentator de hele tijd vroeg of nou haar wensen waren uitgekomen.^___^
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Left_bar_bleue0/0MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty_bar_bleue  (0/0)

MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitimevr 29 aug 2008 - 13:29

Wow, echt waar?

Nee dat wist ik niet. Kijk, normaal vind ik dat programma echt absurd, ik bedoel, allemaal van die achtelijk rijke pappies en irritante over het paard getilde trendy modekutjes (ooh excuse my french Razz)

Maar dit is echt cool, dat MTV tot zoiets... aardigs instaat is... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)   MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MCR bij My Super Sweet Sixteen (MTV)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Album lyrics: Three Cheers For Sweet Revenge

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch My Chemical Romance Forum :: My Chemical Romance :: MCR General-
Ga naar: