Dutch My Chemical Romance Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalig My Chemical Romance forum
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Roleplay Game

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:47

ghehe ik ook vast niet xD
miss wel handig om ff op een rijtje te zetten wie wie is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:50

ja idd.. doen we dat hier?

ik wil Frankie wel zijn.. tenzij iemand anders dat wil, natuurlijk. Dan ben ik zn vriendin wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:54

jij bent de eerste dus jij mag Frank wel zijn van mij hoor ^^ oee dan ben ik wel zn vriendin als dat mag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:56

whahaha!! Lol
en, had je al spannendheden in gedachten voor ons tweetjes dan? Cheesy smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:58

Is er ook iemand die Game Master wil zijn?
Dan verzin je dus de verhaallijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 17:59

woehahah je wilt niet weten.. Razz

volgens mij heb ik dat ook wel eens ergens gelezen maar dan over Green Day (had een vriendin gestuurd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:08

hmmm ik weet niet hoor, of ik een kans om Frank Iero te zijn op moet geven in ruil voor een manier om zijn levenspad te bepalen Smile
Je maakt het me moeilijk Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:14

Hahahaha
De Game Master moet in ieder geval heel creatief zijn en een grote fantasie hebben.
Je moet het verhaal tot in de details vertellen.
Ik zal wel even kopieeren wat ze op het help forum erover schrijven.
Het is wel in Engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:16

geloof me, aan fantasie ontbreekt het me niet (denk maar aan henry & marcus) al zeg ik het zelf.. maar meestal werkt het in mn nadeel ipv in mn voordeel, dus... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:18

ik heb volgens mij ook wel veel fantasie, niet altijd xD maar ik zal mn best doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:28

The Basics

What does any/most RPG forum need?

Well, I’ll start off by what all RPG forums worthy of the name have:
- Story Board
- Characters
- Objectives/levels

Story Board
The Story Board is the basic bloodline of any RPG.
It includes events, past history, future predictions etc…
It is the novel part of your forum.
Without it, your forum is deprived of aim. Because, why progress? What to accomplish?
The story-line fills in this.

For example:
In times to come, man expanded his empire throughout the solar system. Unfortunately, man wasn’t the only species gifted with thought. Their were also Martians… who weren’t very keen on man’s arrival. Join the ranks of the human army and fight off the on-going assaults
This story-line, very basic, gives everything needed.
It gives you the reason why the ‘game’ is going on. It tells you who you’re enemy is. It gives you your species and alliance.
It also gives you some background on the game’s world. By this I mean, that we know for instance, that this didn’t happen a year ago.
You can play around with the story-line like an author would in a novel, and choose various angles, and methods.
But this tutorial being a RPG tutorial, we’ll leave it at that :shock:

Characters
Your members will incarnate a character in this game. Their character has different stats (force, energy, health etc) and different levels. Their aim will be to ‘finish’ the game. For that, they will have to progress through the different tasks laid out before them.

For example:
Same RPG as earlier. To progress to level 1, you need to present yourself. To reach level 2, you need to buy a laser gun…
Obviously, if the tasks are laid out like this, you won’t be getting too many members.
It’s up to you to choose what these tasks will be and how to accomplish them.

Objectives/Levels
These will be the main reason why your members will keep coming back to your forum.
There are many ways you can set the levels and objectives.
You can have the levels lain out in ranks, for which to reach, you need a certain number of posts.
You could have the need to solve riddles or accomplish quests
In short, the world is large and the sky has no limits. So, I’ll leave it up to you to choose how :shock:


Character Sheets

These are a must for RPG Forums
They can be used in various ways, of which I will describe the main ways.

Reference sheet
This method is the most basic and is also the basis for all the others. It basically resumes the member’s character into a series of numbers, bars and labels. It includes the main stats of the character (ex: species, health, level)
Roleplay Game - Pagina 2 Refere10

Stat Sheet
This is simply a more complete version of the reference sheet, and is often found in more complex RPG’s. It includes the values of the different stats as well as the main ones (ex: strength, magic, progression (%), speed…)
Roleplay Game - Pagina 2 Stats10

Bar Sheet
This version is a sort of mix of both the previous, involving, as its name suggests, mostly bars. These are often found in simulation type RPG’s (ex: Dragon Breeder). This will includes stats such as energy, health, hunger, life span etc…
Roleplay Game - Pagina 2 Bar10

For example:
In the same RPG once more, a level 1 character’s sheet will say he’s a human, level 1, with strength 5 and 50 health points


Making the RPG work

Ok, we’ve talked about the main features… but how does it all work?
Well, that’s what this next point is all about.

To resume, we have our story line, our characters and their stat sheets, and their objectives.
But we don’t know how they’re going to attain those objectives.

The method generally varies according to the type of RPG.

- Novel
This is basically a writing method, like it’s name hints. The member/player asks for a mission (or quest) and then writes it out in an appropriate place.

Of course, it’s up to you to choose how exactly they’re going to have to do it :shock:

Simulation type RPG
As mentioned before, the most often used form of this is breeder games. Obviously, the goal here will be to make sure what you’re breeding stays healthy, happy, and maybe even growing powerful.
Therefore the progression in this game will be either upgrading or maintaining.
As with War type RPG’s there are several methods:

- Buying
The player needs to buy the resources and whatever his creature needs.
This obviously obliges a cash system and the player has to be able to earn cash (virtually of course) if he wants to be able to continue

- Mini-Games
The player can earn his points and resources by playing or accomplishing a set of tasks or mini-games…

I’ve noticed though, that most RPG’s of this type use, however, a combination of both methods previously listed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:35

pff ingewikkeld..
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:36

Dat bedoel ik Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Love_me_I'm_dead
Welcome To The Black Parade
Welcome To The Black Parade
Love_me_I'm_dead


Vrouw Aantal berichten : 573
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:38

ik dacht dat je gewoon een verhaal verzon en iedereen daar aan mee hielp xD niet dus.. nja miss moeten we t maar gewoon doen dan word t denk ik vanzelf wel duidelijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 18:48

Nog wat info van iemand, deze keer in het Nederlands:

Wel, om te beginnen moet je weten wat een RPG eigenlijk is en hoe dat het speelt

Een RPG is een Role Play Game zoas je gezegd heb en het speelt zich af op u forum, je creert een personage die je zelf uitvind of dat uitgevonden is. (of echt als je per se realistich wilt spelen ^^)

Je geeft hem krachten, gaven, een uiterlijk, een sociaal kennis, een charakter en eigenlijk kun je beginnen.

Maar wat zou een leven zonder regel zijn!! (wat zou een forum zonder regels zijn ^^)

Je moet natuurlijk regels opmaken, nl. basis regels zoals no dubbel post, geen twee accont aanmaken, basis beleefdhei, wederzijd respect en natuurlijk een gouden regels voor een RPG: niet aan twee plaatsen tegelijkertijd

Je zult je afvragen: 2 plaatsen??

Je kunt aan de hand van je categorien en forums verschillende plaatsen maken waar je kunt gaan.

Een RPG is gemaakt uit verschillenden plaatsen dat van hel naar een bos, kerkhof, zomerpaleis, winkel,... tot heaven gaat.


Alle plasten tot het onbekende zijn mogelijk, aan jou te beslissen als die plaatsen wel in het thema van jou RPG passen^^J

Aangezien jij een personage hebt kun je het laten bewegen, praten, denken, ...

Je verricht gebeurtenissen, dit allemaal gebeurt via schrijven, je schrijft wat je personages doen.

Om een RPG compleet te maken moet een soort quest opzetten bv het terug vinden van een voorwerp of een personage, hoeft niet per se, je kunt ook free-RPG (zals ik het noem^^) gewoon je personage een leven geven en ze laten rondlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 19:49

Ik ga vast beginnen met de voorbereidingen zoals regels enzo, zodra ik klaar ben zal ik het betreffende forum open zetten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 20:02

hmmm.. die tweede beschrijving klinkt leuker Wink

jaa!! Very Happy


oooh ooh wat nou als we dan een verhaal doen over MCR? van het Prille Begin tot het Bittere Eind! Lol

dan begint het als de band opgericht wordt en dan moet je samenwerken met de characters van de andere bandleden om MCR groot te maken!! Dan zijn de opdrachten ook niet meer zo moeilijk te bedenken: "ga de studio in om jullie album op te nemen" o.i.d...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 20:13

Goede ideeen! Keep them coming hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
McR_FÜR_IMMER(L)
I'm Not Okay (I Promise)
I'm Not Okay (I Promise)
McR_FÜR_IMMER(L)


Vrouw Aantal berichten : 320
Leeftijd : 31
Registration date : 15-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 20:15

hihi spannend hoor, maar dit doet me wel denken aan zoon pokemon gameboy spel:P
Gerard:
TECKLE RAY!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 20:28

Hahahahah lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2007 - 21:49

Oke, nu heb ik jullie hulp nodig!

Ten eerste kun je laten weten wie je wilt spelen in het spel, en verder zijn ideeen welkom over welke plaatsen er in het spel moeten waar je naartoe kunt gaan (denk aan de studio, venue, Gerards huis etc.).

Als foto's voor de personages wilde ik animaties gebruiken, van die grappige poppetjes...
Of zou gewone maffe foto's van de echte members leuker zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
McR_FÜR_IMMER(L)
I'm Not Okay (I Promise)
I'm Not Okay (I Promise)
McR_FÜR_IMMER(L)


Vrouw Aantal berichten : 320
Leeftijd : 31
Registration date : 15-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2007 - 7:28

ow, kan dat ook? dan wil ik et liefts mezelf zijn:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Pino_Loves_MCR
Admin
Admin
Pino_Loves_MCR


Vrouw Aantal berichten : 762
Registration date : 09-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2007 - 13:44

nou ik wil dus wel frankie zijn..

ik denk dat we sowieso de huizen van alle members moeten hebben. Verder een (of meerdere) studio('s) en natuurlijk de tourbus Smile

Heb je animaties die ook echt lijken op de members?.. want dat is natuurlijk wel het leukst Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
MCR addict
Admin
Admin
MCR addict


Vrouw Aantal berichten : 586
Registration date : 25-04-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2007 - 15:52

McR_FÜR_IMMER(L) schreef:
ow, kan dat ook? dan wil ik et liefts mezelf zijn:P

Je kunt in principe wel jezelf zijn, alleen dat past een beetje moeilijk in het verhaal mischien?

Al een vrijwilliger voor Game Master?
Je kunt ook GM en een karakter spelen maar dan moet je wel een tweede account aanmaken...


Als foto's zat ik te denken aan de southpark-achtige MCR animaties (als ik die kan vinden), maar we kunnen ook maffe foto's van de MCR bandleden gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mychemicalromance.actieforum.com
McR_FÜR_IMMER(L)
I'm Not Okay (I Promise)
I'm Not Okay (I Promise)
McR_FÜR_IMMER(L)


Vrouw Aantal berichten : 320
Leeftijd : 31
Registration date : 15-06-07

Karakter informatie
Personage info:
Roleplay Game - Pagina 2 Left_bar_bleue0/0Roleplay Game - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2007 - 18:40

ow, dan wil ik ook best GM zijn hoor, maar alleen als jullie geen bezwaar hebben aan een mega orgie,,,, neej grapje:P ik kan het best netjes houden;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Roleplay Game - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roleplay Game   Roleplay Game - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roleplay Game
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch My Chemical Romance Forum :: Algemeen :: Vragen en mededelingen.-
Ga naar: